קורי נמט לרכיבה בשטח

רוחות של שינוי: אופנוע אחר וחדש בדרך

ב-3 לאפריל 2008 פרסמתי את התהליך שעבר ה-125EXC הגיבור ואת הטרנספורמציה שעבר מהארגז בו הגיע מאוסטריה, ועד שעמד, זקוף וגאה במלבושיו הלבנים, במשטחים הירוקים של איזור השפלה. אחרי שנה וארבעה חודשים, בהם לא רכבתי רבות אך הספקתי לא מעט, החלטתי להחליפו. הוא באמת היה אופנוע גיבור ולמעשה, די וורסטילי: השתתפתי איתו במרוצי אנדורו, ברכיבות סופרמוטו ואפילו במרוץ ראלי מפרך במיוחד. ניזקתי אותו והשקעתי בתיקונו ובמראהו החיצוני, לא מעט.

אבל הזדמנות שנקרתה בדרכי, עם הרצון שלי לגוון אחרי שנתיים וחצי עם אותו הדגם והנפח, הביאה אותי להחליט על דגם אחר. אמנם כתבתי בעבר פוסט מפורט המסביר את הבחירה ב-125 סמ"ק, אך אין זה אומר שהטקסט הפך להיות לשגוי או בלתי נכון. ההחלפה נעשית כי אני יכול. לא בטוח שעם הכלי החדש אהיה מהיר יותר או אהנה יותר, אבל בטוח שיהיה לי מעניין יותר. ביום שלישי או רביעי הבא, אם ירצה התימני, אקבל לידיי את ה-KTM 250EXC-E 2009 הדו פעימתי.

לא, זו לא טעות – ה-E "המיותרת" מייצגת את העובדה כי לאופנוע הזה יש סטרטר חשמלי. אחחח… הפינוק.

אגב, מי שמעוניין – הכלי, שהוא מדגם 2008, עומד למכירה (יד 1, 110 שעות) בסוכנות סטאריק אינג'ינירינג ביהוד. ולא – רוב התוספות היוקרתיות כבר לא עליו… אבל מצד שני, מיעוט שעות לשנתון זה, יחד עם מערכת פליטה מליאה של FMF, הופך אותו למציאה ראויה בעבור המעוניינים באופנוע שכזה. שווה לבדוק!

 

השאר תגובה